streetdance

Sitter hemma hos min sötnos nu, har huvudvärk och är trött som fan, så snart sak jag hoppa ner i sängen och sova.

Första gången på streetdancen nu efter uppehållet. Riktigt kul var det. Var bara tre kvar från vår dansgrupp :O Men en annan grupp som brukade träna före oss har hoppat över i våran nu. Tänkte först att jag skulle byta till onsdags gruppen, men nej jag stannar kvar, jätte duktiga var dem som hoppade in vår grupp och dansen kommer bli grym.

Efter dansen stack jag hem och hämtade lite grejer och stack sedan hem till min baby. Nu ska jag sova, så godnatt ♥


kolla vad fint min älskling har gjort :)


och jag är väldigt söt när jag är trött också.

Kommentarer
Postat av: alexandra

najs:D

2009-09-08 @ 13:20:38
URL: http://afiischer.blogg.se/
Postat av: Jonna Hansson

Hehe :)

Har du nått filmtips?

2009-09-08 @ 13:57:30
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0