Äntligen fredag

Tänk att det redan är fredag, veckorna bara flyger förbi. Men det det tycker jag om.

Hur är det med alla idag då?

Sitter i skolan nu och har samhälle, vi ska skriva ett arbete om olika kulturer. Jag skriver då om raggare haha. Efter denna lektionen slutar vi för vi fick kompledigt från hotell-lektionen. Så söutar redan vid elva idag.

Sen ska jag umgås med Fanny, vet inte riktigt vad vi sak göra men något hittar vi la på som alltid. Ska iallafall till min kusin och fira henne, för hon fyller 6år på söndag. Då blir det massa god mat.

Uppdaterar mer senare, puss!


Kommentarer
Postat av: Jessica

sv: tack så mycket:) din är också jättefin:)!

Gillar ditt halsband som du har på dig:)! Vart kommer det ifrån:)?

2009-09-11 @ 11:00:35
URL: http://sunshyne.blogg.se/
Postat av: Jessica

sv: okej:)

2009-09-11 @ 13:02:49
URL: http://sunshyne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0