10 september

Godkväll :)

Hoppas alla har haft en bra dag. Har inte blivit så bra uppdatering här idag, men så är det ibland.
Vid fem-tiden följde jag med fanny till trönninge. Vi skulle egentligen tränat på dansen, men det blev inte så, tror vi var lite för trötta också haha. Men vi chillade med cola och hade det trevligt som vanligt.

Sen tog jag bussen hem och käkade och drog till min pojkvän. Nu sitter jag här med älskling, frida & gunnarsson, dem kollar på film och jag sitter här och nördar mig. Men jag har redan sett filmen så orkar inte kolla på den igen.

Fårse om jag skriver mer ikväll, annars godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: emma

jag var ute och gick innan (: sov gott sötnos!

2009-09-10 @ 22:54:00
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta
Postat av: Morgan- The One

sv: jo de e nice men ska sova så god natt =) du ser det säkert på dagen men ändå ()A

2009-09-11 @ 00:15:43
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0