1 mars 2009

1 mars idag, nu hoppas jag att våren kommer snart.

Idag gick jag upp vid halv tolv, för mamma ringde och väckte mig.
Hoppade in i duschen och sedan gjorde jag mig iordning lite.
Så kom Jeppe och hämtade upp mig och Felice, så körde vi till Bettan
där pappa och skulda var. Hon böjd oss på middag, efterrätt och bullar, gott.
Fick även en nessesär, men schampo, balsam och tvål och en hundralapp.

Nu sitter jag här hemma och ska snart packa ihopa mina saker, sen
jag ska gå till Dennis lägenhet där min älskling är, så ska vi sova
där.


Har gjort om mig design lite, hah. vad tycks?



Igår var Fanny här med, vi åt massa som vanligt, pratade och
kollade lite på film.
Hon är iaf super bra ♥





Kommentarer
Postat av: jessika

yee i like it =) snygg design du har med =)

2009-03-01 @ 19:05:46
URL: http://jessikasofie.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är för söt :) den va najs =)

2009-03-02 @ 15:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0