söndag

Vädret har börjat bli finare nu. Så jag hoppas på stranden imon med bästa tjejerna!


Gårdagen spenderade jag & fanny hemma hos gabbi, med film och massa gott. Vi kollade på "It's all about the women"  riktigt bra film faktiskt, så den rekomenderar jag starkt. Sen kollade vi även på "The Chair" en skräckis. Tog bussen kvart i tre till trönninge och sov hos min älskling.

Gick och mötte Fanny direkt när jag vaknade. Ballen kom en stund också. Jag & Fanny bestämde oss för att köpa en lott, men det blev att vi köpte tre var och vann på fem stycken utav sex, snacka om att vi har tur.
Snart bjuds det på kladdkaka här hemma, mums! Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, antagligen hem till min älskling eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0