grötvik

Gokväll allihopa!
Börjar bli lite smått trött nu, så snart är det dags för sängen.
Tog bussen vid elva till stranden idag med gabbsan och bosse. Fast var inte så jätte sugen på att ligga på stranden, aja. Tog bussen två till eurostop och käkade donken, Mc feast & Co, mums! Efter åt åkte jag hem och duschade och lite annat.
Tog bussen till trönninge och umgicks med fanny, efter ett litet tag kom karro, bosse, felice, fisken och gabban. Sen bestämde jag, fanny & karro oss för att dra till grötvik och träffa älskling och dem. Vi hittade faktiskt dit, härligt. Men när vi kom dit hade dem inte kommit ännu, men vi underhöll oss på ett annat sätt. Vid elva kom dem, så satt vi och snackade vi dem, sen så åkte vi hem och nu sitter jag här.
Jaja, ska upp tidigt imon för ska åka till stranden, så sov gott allihopa ♥


grötvik


grötvik


fanny


karro

Kommentarer
Postat av: besta

va gullig bild på mig :D:D: hihihihih, not xd

2009-06-26 @ 15:31:17
URL: http://fannymidbeck.blogg.se/
Postat av: kaarro

HATAR DIG FÖR BILDEN KIM :(:(:((: (UUUUUUUU)

2009-07-01 @ 01:34:27
URL: http://karolinappelqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0