ny vecka och en månad kvar på sommarlovet...

Tragiskt att det är bara en månad kvar på sommarlovet, usch!


Hur är det med alla idag?! Gick upp vid halv nio tiden idag. Jag & fanny tog bussen tjugo över nio in till stan för hon skulle klippa sig och jag kan säga att det blev riktigt snyggt. Efter åt jag vi lite istan och jag hittade ett par jeans för bara 99kr, billigt och bra. Sen mötte vi upp Felice, gabbi & bosse. Så stack vi och åt på peking, är inte så förtjust i sån mat, men brödet där är kanon.
Sen stack jag, fanny och felice till eurostop. Köpte mig ett nitarmband.
Nu är jag hemma och gör inte alls för mycket. Jag & felice ska nog åka hem till fanny sväng tror jag iaf?! :)

Sen i kväll/natt så blir det jobb.

dagens shopping:


jeans från gina tricot, 99:-


nitarmband från h&m, 29,50:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0