gårdagen

Började jobba elva igår och jobbade fram till halv. Kom hem och gjorde mig iordning tillsammans med fanny, fisken & felice. Sen började vi förfesta. Vid nio tiden tog vi bussen till furet/laxön. Kollade på Ras cricket, men missade jacco. Hade väldigt trevligt där med underbara människor, tråkigt bara att det finns tattare som inte kan se skillnad på ditt & mitt.
Sen blev det nattemat hemma hos älskling med syster, donken :) Sen fick skjuts hem och sooooov.


fanny, adis & jag


fisken, fanny, felice & jag ♥


besta & jag


haha lilla fanny


haha


lillen


lillen, älskling & ak


me and my bestfriend





jag & min finaste


fannnny


haha


jag & westman


ras cricket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0