äntligen hemma

Klockan är kvart över fyra på morgonen och jag kom äntligen hem från jobbet. Var ganska segt idag, inte så jätte mycket folk. Fick besök av älskling, danne & ryssen och det är ju alltid kul.
Det är sjut att det fortfarande är varmt ute, men det gillar vi :)


Blev östras idag med fanny, gabbi & bosse. Har bränt mig också, solade bara framsidan, japp ibland är man smart.
Sen stack jag, fanny och gabbi till laxvik och grillade, mums! Karro kom senare också. Fick ta halv nio bussen hem eftersom att jag skulle jobba, lite tråkigt men vi får göra om det någon anann dag, har ju hela sommarlovet på oss.
Strax ska jag försöka sova även fast jag inte är trött, så godnatt allihopa ♥


Slänger in en bild på kvällens outfit:


blommig tunika - h&m
jeans shorts - tretton
gladiatorsandaler - eurosko
smycken - tahiland

Kommentarer
Postat av: bestafriend knorr

du har stavat fel på thailand xd muhaha

2009-07-02 @ 16:59:42
URL: http://fannymidbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0