25 januari 2009

Tänkte berätta lite kortfattat om min helg.
I fredags så var jag, fanny, bosse och felice hemma hos mamma och chillade. Blev massa gott & prat, mys.
I lördags blev det fest hos Anton, och usch vad tråkigt jag hade! blää. Men sen kom mamma och hämtade mig ocg syster vid två, så körde hon hem mig till min älskling, så sov jag där.
I söndags kom jeppe och hämtade mig runt två hos älskling, så åkte vi hem till farmor och åt middag och semla :D mums! Sen tog jag bussen till stan och va med älskling och stoffe en liten stund, sen gick jag hem. Vid halv sju åkte jag till trönninge för att umgås med fanny och karro, trevligt var det! Åkte hem igen vid åtta och träffade älskling & stoffe igen en liten stund, sen gick jag hem och åt goooodis och kollade våra bästa år.

Jag tycker det är tråkigt att det aldrig händer något på helgerna längre, ge mig fetefest någonstans tack!

Iaf.. Började dagen med Svenska B,  sen lunch, efteråt blev det Hotell, blev inte så mycket gjort på den lektionen, pratade mest om vår lilla "utflykt" imon till jönköping. Fick sluta vid halv två - två, så jag och Emelie var inne på gina och cubus och kollade lite. Sen gick jag hem och åt en kiwi, har faktiskt börjat med mitt nyttiga liv (a) Och nyss var jag inne istan och la undan ett par byxor som papi ska köpa till mig :)

Ikväll blir det myskväll med älskling, hoppas jag iallafall ♥




 


jag älskaaaar dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0