söndag

Det har blivit väldigt kass uppdatering, men jag har varit hos mamma nästan hela veckan och deras internet har varit lite struligt. Sen har det ju även varit fint väder plus att jag har jobbet.


Tänkte berätta lite snabbt om vad jag har gjort ihelgen:

I fredags bestämdes vi tjejer oss för att dra till gullbranna och spela volley, det blev mycket skratt och prat och självklart
en del spelande också. Väldigt kul hade vi, och jag tycker absolut att vi får göra om det :)


jag, karro & fanny :)


ellis och felle :)


Sen i lördags då så var det dags att jobba igen. Jobbade från 11-16, efteråt mötte jag nunnan och ellis. Tog bussen till eurostop och mötte upp mamma och evelina, sen körde hon mig till trönninge och då umgicks jag lite med fannybanny :) Sen stack jag hem och tog det lugnt tills jag skulle jobba igen klockan 22, kom hem igen vid halv fem på morgonen och somnade gott.

Idag har jag inte gjort alls mycket, träffade fanny en liten stund innan. Men nu tänkte jag hoppa in i duschen och sedan dra hem till älskling. (känns evighter sedan vi träffades /: ) vet inte riktigt vad vi ska göra, men något mys blir det alltid.
Nej nu ska jag hoppa in i duschen, puss ♥

Kommentarer
Postat av: alexandra

fina bilder du;) hehe . det var skoj :D får absolut göras om <3

2009-08-10 @ 00:29:56
URL: http://afiischer.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Ser jädrans härligt ut du :D

2009-08-11 @ 11:11:23
URL: http://wisth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0