skolan och dansuppvisning

Är så jävla trött och seg just nu. Hade gärna stannat hemm och sovit istället för att jobba.

Började kvart över åtta idag. Har jobbat lite på projektarbetet och pratat med vår mentor. Sen fick vi sluta vid elva.
Efter skolan mötte jag nunnan, sen kom även fanny & karro.
Skulle samlas vid två idag för att vi skulle ha dansuppvisning, men det var försenat så vi fick vänta istan till kvart i sex ungefär när vi äntligen fick uppträda. Det gick helt okej faktiskt.
Skulle egentligen uppträda imon i varberg, men kan inte då eftersom att jag jobbar, så lycka till nu tjejer :)

Tog sedan sju bussen hem och nu har jag precis käkat. Ska strax göra mig iordning inför jobbet.
Så ha en trevlig kväll allihopa, puss!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är bara bra med mig tack:)

jag har som sagt varit med om lite granna nu så jag har inte haft en möjlighet att kunna blogga och så :(



PUSS <3



Nu finns även resultaten från Veckans blogg tävling i bloggen!

Är du intresserad av att vara med i nästa tävling? Anmäl dig på söndag!

2009-08-21 @ 21:49:26
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0