äntligen hemma

Nu är jag äntligen hemma, så skönt! Varmt som fan är det också, hade suttit ganska fint med en väldigt kall dusch.

Hade sovmorgon idag till kvart över tolv, härligt att sova ut! Hade hotell och fick lite uppgifter vi skulle svara på. Slutade vi två tiden och väntade på att fannybanny skulle sluta. När hon slutat stack vi till eurostop och köpte en as snygg tröja, vi åt även korv för 5kr också, haha.
Kom hem runt fyra och då gick jag ut en lång runda med min vovve också. Kom precis hem och nu ska jag laga mat till mig, fanny och pontus :) köttbullar & mos blir det.

Skriver mer efter maten, puss!

Kommentarer
Postat av: idda

ah okaaj :P det kommer nog bli skit snyggt ju :D

2009-08-27 @ 17:59:32
URL: http://ajdiho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0