hos älskling

sitter hemma hos älskling nu med, ryssen, westman och sen är marcelo och jennie också här,
Sitter och spelar lite gh och dom sitter och dricker litegranna.

Idag blev det stan en liten stunda med gabbi och fanny, hängde
med dom till ungdomsmottagningen. Sen satt vi vid nissan och
käkade glass, myspys. Sen vid fyra stack jag hem och kollade
lite gossipgirl sen blev det maaat, det var gott.
Så kom Jeppe ocoh hjälpte mig med minneskortet och kan fick ut
det på två sekunder.

Nej nu ska jag va lite mer social mot dom andra. Puss ♥



Kommentarer
Postat av: fanny the määäään

haha jag kanske tycker om att göra det xd höhöhöh

2009-04-08 @ 15:28:34
URL: http://fannymidbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0