helgen


har inte hunnit skriva något alls i helgen.
så skriver nu istället.

fredag; ledig hela dagen från skolan idag, riktigt
härligt. vid fem tränade jag afro power, skit skoj
verkligen. sen tog ja bussen hem till mamma
och åt tacos, sen tog jag & min syster bussen
till trönninge för att träffa min älskling. så gick
vi först till johan, men det  var inte så kul, så
jag, felice, älskling & ryssen gick hem till
älsk istället och drack och hade trevligt.
sen sov jag & felice hos älskling :)

lördag; åkte in till stan idag med bosse, felice
och gabbsan, riktigt mysigt med dom bästa.
sen tog vi bussen hem, så åt jag och sånt.
tog bussen hem till älskling vid sex och hade
det mysigt, sen tog jag bussen igen till mamma
och gjorde mig iordning. sen tog jag tio bussen
in till stan, så köpte jag och älskling lite gott, så
sov vi hos mig sen, mys.

jag älskar dig älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0