Helgen


Har inte skrivit på hela helgen så får väl skriva lite kort om vad jag
har gjort.


Fredag: Fanny kom hem till mig, så gick vi och käkade oss feta på donken :) Sen tog vi bussen till andersberg och
träffade min älskling och stråhle lite snabbt. Sen kom vi hem och kollade på en film vi hade hyrt och åt chip och bara snackade en massa. du är jävligt bra gumman v

Lördag:
Tillbringade hela dagen, kvällen & natten tillsammans med min älskling, hur mysigt & underbart som helst. Kollade film och åt massa onyttigt. Vi var också ute lite och tog lite foto ;) i love you darling v

Söndag:
Åkte hem från älskling vid tre. Gick hem och åt, sen träffade jag miyah en lite stund också, tack för allt v . Sen gick jag hem, packade ihop lite grejer snabbt och hyrde även en film, sen tog jag bussen till min älskling, snackade med jennie också om lite grejer (v) sen kollade vi på one three hill, efter det gick jag och älskling och la oss och kolla film. Baby, du är underbar !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0