Helgen


Fredag - Först skola, slutade vid elva. Sen senare var jag inne istan lite med tjejerna. Sen t, jag fis och bosse på donken. Efter det gick jag och felice hem och bosse åkte hem till sig. Så gjorde jag mig irodning och tog bussen till älskling, så var det några som förfestade där. Sen gick vi till Bella som hade fest, det var helt okej. Någon gång vid tolv tror jag gick jag och min baby hem till han sov.

Lördag - Gick upp tidigt för min älskling skulle ha öppethus på kattegatt. Så körde mariann mig hem runt halv tio. Så blev det frukost. Sen stack jag och felice in till stan och kollade. Gick och mötte älsk & ryssen, så gick med dom med. Älskling köpte nya mobil också, är lite avundsjuk faktiskt (a) haha. Men iaf, så gick jag och felice och käkade på asian, inte jätte gott, men det dög iaf (jag är inte jätte glad i sån mat) Efter det mötte vi älsk och ryss igen, så kte dom hem och vi mötte upp bosse, ellis och mika. S fixade dom fiskens present och sen gick vi runt och kollade. Vid fyra stack jag hem och duschade och sen tog jag bussen till älskling, mötte han vid pizzerian sen ååkte vi hem till han. Gjorde mig iordning snabbt som fan, så vid halv sju kom mamsen och hämtade mig och körde mig till fisken.
Skulle fira fisken som har fyllt år med alla babes.
Blev iaf kyckling kebab till mat, gott :) SÅ sjöng vi lite singstar och hade trevligt. Så gick vi upp på fiskens rum och gjorde anden i glaset. Så frågade fisen om han kunde banka henne på ryggen.. så hände inget, men en liten stund senare så hörde vi en rejäl smäll på rutan, och alla fick ju panik och börja skrika... lite hemskt där. Sen var alla rädda och ingen vågade göra det mer. Så vi satt och chillade tills Tildas pappa körde hem mig, jennie, ellis och karro.
S kom jag på att det spökar i älsklings hus, speciellt på övervngen, plus att han sov också. Så jag vågade absolut inte gå upp där. Så jennie var snäll och sa att jag kunde sova hos henne :) Snackade några timmar innan vid somnade.
Tack fisken för en trevlig kväll <3

Söndag -
Älskling väckte mig jätte tidigt :O blää. Men hade gjorde iaf frukost till mig, även fast jag inte var hungrig. Söt är han iaf :) Sen tog vi det lugnt resten av dagen. Så åkte jag hem runt tre, städade och duschade och lite annat. Sen mötte jag fanny vid tågstationen, så tog vi bussen till trönninge, så sov jag hos min snuttis <33





Jag älskar dig överallt annat mitt hjärta (v)

Kommentarer
Postat av: firrrrrrrrrräään

TACK DETSAMMA SSNUTTAN :D<3

2008-11-26 @ 17:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0