Göteborg

Nu tänkte jag skriva lite om min lilla resa till göteborg, som jag och min vänner gjorde den 26 december.

Jag och fanny gick upp klockan halv åtta då. Så gjorde vi oss irodning, sen gick vi till tågstationen, skulle köpa frukost också, men det fanns inget gott, illa illa. Sen mötte vi upp dom andra jennie, gabbi, bosse, felle, nunni och ellis. Vi var framma i gbg runt tio, sen gick vi och shoppade massa. Åt på donken också, sen blev det mer shoppande :) Sen tog vi tåget hem vid åtta. Sen sov jag hos älskling ♥

Tack för en trevlig kväll tjejer !


            

här alla grejer jag har köpt dom senaste dagarna :)

Kommentarer
Postat av: jessika

mycket fina saker kimpy :) hoppas du hade ett bra nyår! <3

2009-01-01 @ 14:22:44
URL: http://jessikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0