29 december

Igår var jag med fanny, blev lite rollesmat gott! Annars chillade vi bara hela kvällen. Sen kom mika också.
Jag tog tio bussen hem, duchade och sånt, sen ägnade jag resten åt kvällen med att kolla på våra bästa år.

Idag vakande jag runt elva, gjorde mig iordning lite snabbt. Så gick jag och pappa och åt luch på Joss, gott var det. Sen mötte jag fannnny istan, fast idag köpte jagbara en svart stickad kofta. Har fastnat för stickade tröjor, haha. Så og vi en fika på espressohouse också, myys. Sen tog jag, ryss & sara bussen till ab och fixade lite grejer. SÅ åkte jag hem och lämnade lite grejor, tog bussen till eurostop där, fisen, bosse, ellis och mika var. Tog en till liten fika inne på donken, sen gick vi och kollade affärer sen åkte jag hem.
Och nu sitter jag här och har precis vatt ute med skulda. Jag har tråkigt också. Så jag tänkte fixa något gott och äta och sen kolla på massa days avsnitt.

Bilder på mina kläder jag shoppat dom senaste dagarna kommer snart antagligen..
Har ingen ork för någonting just nu känner jag :(



♥ thed carlsson, jag älskar dig med hela mitt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0