16 december


Nu tänkte jag skriva lite om mig dag idag då.
Praktik idag, försov mig lite (a) slutade iaf vid halv elva riktigt härligt. Sen idag har jag itne gjort så mycket, bara tagit det lugnt och städat lite, duktiga jag typ. Så får jag ju inte glömma att jag firat min älskling, smörgåstårta blev det och GOTT var det som bara den, åt tre bitar :) Nu sitter jag hemma och väntar på baby som kommer snart och lyssna på True to myself med ziggy marley, riktigt bra tycker jag.
Min älskling ska iaf sova här ikväll, massa mys. Jag älskar dig fröet ♥

Förresten är det sista dagen på min praktik så imon vid elva-tolv tiden har KIM ISAKSSON Jullov gud så härligt det ska bli ;D



och grattis igen till min lilla älskling :)

Kommentarer
Postat av: jessssssssssika

hihi jag börjar lära mig (a) din är med fiiin :D

2008-12-18 @ 16:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0