söndag


igår blev det lite festande i trönninge hos johan med älskling,
felice, nunna, tom, stoffe och frida. helt okej var det iaf. gick
hem runt ett till älskling och sov där, myys. vaknade runt sju
imorse, skit pigg, men älskling ville sova mer så då gjorde jag
också det. vakande igen vid elva och tog bussen vid halv tolv
hem. åt lite och så, sen gick vi hem till gammel-mormor och
åt tårta och sånt gott.

nu har jag rensat min garderob, jobbigt, men det behövdes
kan jag säga, är inte riktigt klar, men fortsätter imon. har riktigt
ont i huvudet, så ska nog lägga mig framför tvn eller ner och
köpa en tidning.

saknar min bästa fanny som är i turkland :(


THED CARLSSON, min kärlek till dig är obeskrivlig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0