jag är duktig....

Nu har jag städat och tvättat, duktigt av mig tycker jag! Man ser iallafall golvet i sovrummet nu och det är bra. Sitter och väntar på att min kära pojkvän ska komma hemm så vi akn börja laga mat, är hungrig som faaaan. Men tror han dyker upp när som.

Ikväll blir det nog bara massa mys med älskling. Är ledig imon från skolan, härligt som fan, men ska dock jobba, fast bara några få timmar så det är ganska skönt det med.

Nej vi hörs senare och då slänger jag upp en dagens outfit och kanske en bild på mitt nya halsband!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha och jag vet att du gillar ks snopp :(

2010-01-12 @ 17:07:00
Postat av: michaela (:

oooj, det är ju ett tag alltså ;o hur gammal är du? :)

2010-01-13 @ 12:13:10
URL: http://miski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0