min födelsedag

Min födelsedag igår var väldigt mysig. Mamma och dom plus pappas sida av släkten kom hem till oss vid ett-två.
Det blev smörgåstårta som farmor självklart har bakat, efteråt blev det min favorit-tårta alltså prinsesstårta.
Av alla fick jag: Pengar till körkortet, pengar, tatuering, twilightböckerna plus en annan bok till, kniv och lite blommor. Jag är ialafall väldigt nöjd.












Efter alla gästerna hade gått hem, packade jag ihop en del grejer och jeppe körde mig hem till älskling. På kvällen bjöd älskling mig på veronas, det blev min present skulle gått på bio också, men det fanns ingen som vi tyckte verkade sådär jätte bra, så vi bestämde oss för att vänta med det istället. Tog iallafall en planka och det var hur gott som helst. Resten av kvällen blev det bara massa mys, jag älskar dig!


Tack allihopa för en jätte mysig dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0