min älskling är tillbaka...

min älskade vanilla coke är tillbaka och pappa var snäll och köpte
en till mig :) Hoppas bara att den smakar lika gott som jag tror att
den gör.

Har spenderat dagen med Fanny och hennes bröder. Har suttit ute
och snackat, härligt att vädret är tillbaka.
Fast nu när jag satt mig på bussen hem blev vädret helt konstigt, helt
mörkt blev det ute, det blixtrade också och nu har det börjar ös-regna
med, hoppas bara det blir fint imorgon så man kan sola.


Nu ska jag njuta av denhär :)

Kommentarer
Postat av: KAARRO

den är äcklig ;(





men ok, jag kan se den nu iaf :D men vet inte om jag kan hemma det blir upp till å se eller ngt :DD haha pus;*

2009-05-19 @ 14:20:46
URL: http://karolinappelqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0