10 mars 2009

Ganska dålig uppdatering här, men har kanppt vart
hemma dom senaste dagarna.

I lördags firade vi Bosse som fyllde år
igår, så grattis :) Blev tårta godis och film.
"Prom night" Helt okej var den, fast det var
en sån film som man visste vad som skulle
hända. Tack för en mysig kväll iallafall ♥
Så tog alla vi tolv busse hem, själv hoppade
jag hemma hos Tommy som hade 21års fest, eftersom
att älskling var där. Blev en lång natt kan jag säga. Men
vid fem tiden vandra jag, älskling och robin hem till
robin. Tog bussen vid tre - fyra någon gång
hem till pappas tjej och käkade, sen gick jag hem
och gjorde mig lite iordning, tog bussen till trönninge
och träffade Fanny och Felice, sen vidare hem
till min älskling och hade myyyys.


Igår då så var jag Fanny och Nunnan på gekås.
Fick lite småsaker med mig hem.
Så var vi hemma runt halv sju, så det avr bara upp till mig
och byta om och sen tog vi sju bussen, där även Fisen hoppade
på till anderberg, för att gå på dansen. Skoj.
Tog bussen halv tio hem, hade en sån jävla huvudvärk
så jag gick och la mig direkt.



Och till idag då, vaknade runt nio gick upp och duschade.
Hade ansiktsmask och målade naglarna och sånt mys.
Så mötte jag Emelie vid tolv, stack upp och åt sen var det dags
för att leta praktikplats, men nej vi hittade ingen.
Sen träffade jag mami och Ulla istan, så blev det fika
på regnbågen (semla mums!) med Ullas vänner.
Och nu sitter jag här, var ute med gabbsi en liten stund.
Funderar på att städa mitt rum, men fårse.
Blev lite lång inlägg, men så är det ibland ;)





kärlek till vit toblerone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0