söndag

Idag är så jävla seeeeeg!

Det gick bra att jobba på pastavagnen, började tio på kvällen i fredags och jobbade till klockan fem på morgonen, det är tur att man att är nattmänniska. Sen sov älskling hos mig. Men vi kom inte i huset, eftersom att dörren var låst, så fick hoppa in genom fönstret i källaren.
Vaknade sent på lördagen, kvart över två :O Så var vi hungriga så vi stack och åt på en grill i nyhem. Sen kom theds mamma och hämtade mig och han så var vi hos han en stund. Sedan mötte jag besta och var med henne hela kvällen, felice, fisken och karro kom också. Sen sov jag hos älsklingen.

Idag har jag knappt gjort någonting. Gick till rolles och åt med thed & danne. Efter åt mötte jag fanny och satt och snackade med henne ett tag och nu är jag hemma hos älskling, med han, dennis och danne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0