första dagen på sommarlovet...

och det har regnat hela dagen. Kan det inte bli sol?

Gick upp tidigt idag eftersom att jag skulle kolla på niornas skolavslutning. Jätte fina var ni.
Sen bjöd bestas mamma med mig på jordgubbstårta hemma hos dem, mumma! Sen blev
jag % fanny sugna på donken, så vi stack till eurostop och käkade en varsin mc feast. Så tog
jag bussen hem till min mamma och hälsade på alla småsyskonen. Åt även jordgubbar hos
dem också. Sen tog jag bussen till trönninge och träffade fanny igen och sen gick jag hem till
min lilla älskling och hälsade på han också.

Nu har jag precis vatt på hemköp och köpt, mannafrutti, cola och mina favorit-kakor. Klockan
tio är det dags att jobba, sak jobba på pastavagnen för malin kunde inte jobba. Så kommer
väl hem sent i natt.

Grattis till dem som har tagit studenten idag också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0