1 juni 2009

Tiden går verkligen snabbt, det är redan 1juni och snart har
vi sommar lov. Plus att vädret är på topp, helt underbart.


Idag har jag då vatt i skolan, i Svenskan gick vi bara igenom lite grejer, efter lunch hade vi hotell, jag och Emelie har gjort klart vårt arbete nu, det sak bara sättas ihop och göras fint, känns riktigt bra faktiskt.
Efter vi slutade mötte vi upp Denise, så gick vi en runda istan, fick med mig en korallfärgad tröja hem (bild kommer antagligen imon) Tog en fika på esspressouhouse också, super mysigt!
Tog bussen hem och käkade pastasallad, sedan bussen till trönninge och träffade Felice, Fisken och Marcelo, så blev att vi satt och drack cola (som vanligt) och snackade i någon timme. Tog åtta bussen hem och nu sitter jag här och kollar tv, börja få huvudvärk också men det beror väl på attd et är så soligt ute och att jag inte druckit så mycket vatten, aja.

Imon börjar jag inte förens tolv och det är skönt, så hoppas jag hinner sola lite också :)
Godnatt allihopa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0