La cocaracha

Lite dålig uppdatering här jag, men så är det när man har fullt upp med jobb, kompisar & pojkvännen.

I fredags så bestämde vi oss för att käka på La cocaracha ( jag, fanny, gabbi & bosse) Blev en Husets special för mig och gott som tusan var det. Vi hade det riktigt mysigt på deras uteservering. Vi bestämde oss till slut att åka till östra stranden för att spela minigolf, men det blev inget med minigolfen utan vi gick in i spelhuset istället.
Sedan började jag jobba vid tolv-tiden.


maten jag åt.


gabban & bosse


besta lilla fanny


lilla gabban



och så här såg jag ut på kvällen:




jeansleggins - gina tricot
vitt linne - gina tricot
tröja - cubus
smycken - gekås & h&m
skor - eurosko



tack för en trevlig kväll tjejer ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0