Helgen

Min helg har varit riktigt lugn, bara massa onyttigt och slapp, men det är skönt ibland också.

Slutade skolan kvart över elva. Åt tacos som serverades i skolan, sen mötte jag Jessika en lite stund. Sen tog jag bussen till trönninge och gick till skolan för att lämna en sak till Felice. Tog bussen till stan och gick lite med Bosse, Nunnan och Ellis, sen kom Fanny också :) Inget som följde med mig hem idag,men så är det. Vid fem gick jag & Fanny hem till mig, gick ut en runda med skulle och fixade lite annat. Vi blev festsugna också och tänkte festa, men det gick ju som det gick, hihi. Åt mat och kollade lite på Let's Dance. S¨å tog vi kvart i elva bussen till Fanny. Blev bara att ta dte lugnt hela kvällen kollade film och så, sen sov jag där.

Vaknade först av pappa ringer och skriker på mig för att han tror att jag har tagit hans ipod, men sen hittade han den, och som vanligt var det han som slarvade bort den, men ska iaf 100kr, för att han anklagade mig (a) haha. Sen somnar jag om och då ringer älskling och väcker mig, illa illa. Sen vaknar jag till slut och jag & Fanny äter frukost och går ut ocg går med sigge, tror han stavas så?! Sen kommer fisen också, så tar vi bussen hem till pappa.
Kollar film och bara ta dte lugnt. Sen går vi till Blue Thai och äter, mums! Sen efter det tåg vi bussen hem till mormor för att hämta julklappspengarna, Tack mormor :) Sen träffar vi Bosse och hennes barn hon passade, hur söta som helst var dom. Efteråt köpte vi godis och massa annat gott, gick hem och gjorde oss iordning, tog bussen till mamma.
å kom Nunnan, Fisken och Mika dit, och efter en liten stund kom även Fanny.
En mysig kväll blev det med massa prat om allt&inget och massa onyttigt. Fast alla var trötta och sov också, haha. Tog bussen hem kvart över tre, gick och mötte älskling, sen sov han hos mig mys ♥






Kommentarer
Postat av: Anonym

du är fett söt :D

2009-01-19 @ 21:50:01
URL: http://ozolins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0