dags för läggdags kanske


Sitter hemma hos mami nu eller hos Anders, iaf sak samma.
Skulle egentligen sova hos älskling idag, men det hände något? Aja, skulle ändå åkt till trönninge, men då var rolles stängt, typiskt. Så fortsatte åka bussen mot eldsberga, så det fick bli att jag sover här istället, med alla jobba ungar, haha skojjar bara. Fast ganska skönt nu när alla ligger och sover :) lugn&ro!
Nu blev det ett onödigt inlägg, men vafan, vem bryr sig.

Nu ska jag snart hoppa ner i sängen och sova, sak bara borsta tänderna och sånt först. Så godnatt allihopa & sov gott, för det ska jag göra :) puss!




ÄLSKLING! jag saknar dig sjukt mycket :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag vet :)

2009-01-17 @ 14:31:54
URL: http:// fannyyla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0