29 januari

Jag är sjukt trött, blö!

Jaja, sov hos min älskling till idag, mys.. Mötte upp Fanny, Felice och Bosse utanför skolan, för dom skulle vara med mig på lektionen idag. Slutade runt tjugo i elva så efter en halvtimmes dissukterande om vart vi skulle äta så blev det till slut peking, halvgott!
Sen gick alla hem till mig sig och jag hem till mormor och städade och fika lite (a) Fick hundra kronor som tack för hjälpen och nu sitter jag här och slappar, ska snart ut med min vovve och gå en runda, är sugen på en låååång runda, om jag orkar.
Ikväll blir det nog dansen, fårse om fanny&felle också följer med om dom inte trötta, men hoppas dom hänger med (a)

Fanny Olivia Felice ♥


Jag shoppingsugen och jag vet en massa grejer som jag vill ha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3333

2009-01-30 @ 10:44:40
URL: http://fannynanaann
Postat av: Anonym

snacka om att jag också vill ha peking!?;o <3

2009-01-30 @ 17:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0