7 februari 2009

Nu sitter jag hemma hos Anders och äter ostmackor och dricker varmchoklad, gott!

Tänkte berätta lite om igår.
Så kom Fanny och hennes mams och häntade mig, så körde vi till eurostop och kollade lite, tog även en fika på espressouhouse varmchoklad (a) Sen åkte vi och hämtade hennes lillebror och två andra som hade vatt på bio.
Åkte hem till Fanny och satt och snackade lite, sen tog jag bussen hem vid halv sju. Kom hem och åt tacos.
Sen körde Anders mig tillbaka till Fanny igen.
Blev chillkväll och det uppskattas alltid :) Var ute och gick i en och en halvtimme typ, duktiga som vi är! Så tog jag tolvbussen hem, mötte Felice, Gabbs, Fisken och Nunnan vid kyrkogården för dom ville gå dit.
Sen gick vi hem lite till oss, sen stack dom ganska snabbt igen, så satt jag och Felice på en film och somnade.

Idag ska jag umgås med min underbara pojkvän, vet inte riktigt vad vi ska göra. Antingen blir det mys eller fest, jag vet iaf en fest man kan våldgästa HAHA, skojjar bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0