19 februari 2009

Kom precis ut från en varm dusch, härligt.
Idag har varit en seg dag, är fortfarande trött sen gårdagen.
Vaknade runt elva och låg och segade i sängen någon halvtimme, sen tog jag på mig och gick till mormor för att äta.
Ärtsoppa och plättar blev det, gud så gott!
Sen gick jag och mötte Fanny vid H&M eftersom att alla andra hade åkt hem. Så gick vi hem till mig och slappade, sen tog hon bussen vid två.
Vid fyra gick jag en lååång runda med min vove, skönt att komma ut även fast det är kallt, Men vill gärna att våren ska komma nu.
Sen spelade jag lite guitar hero, som jag har lånat av min farbror, haha beroendeframkallande är det.

Och resten av kvällen ska jag bara ta det hel lugnt, ganska skönt tycker jag och imon är det shopping med Fanny som gäller.


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0