torsdag

Ja, då var första dan av skolan avklarad. Gjorde inte alls mycket idag, började prata lite om vårt projektarbete vi ska göra.
Sen efter lunch så hade vi lekar med tvåorna i HR. Fick sluta sen vid ett tiden så det var härligt.

Sen gick jag och mötte fanny och karro istan, så har vi gått och strosat runt där i några timmat. Felice kom också :) Böev inget shoppade för min del idag förutom donken och bullar (a) haha.
Ikväll ska jag hem till älskling eller ska dit så fort tvätten är klar. SÅ det blir bara massa mys med honom ikväll.
puss!


bestakompis :)



jag, haha :)

Kommentarer
Postat av: fanny

sexyyyyy :)

2009-08-20 @ 20:27:13
URL: http://fannymidbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0