söndag

Allt bra med er? Själv mår jag kanon, lite trött bara.
Pappa väckte mig idag runt halv tolv och sa att jag skulle skynda mig för vi skulle till farmor. Så jag gjorde mig iordning lite snabbt, sen när jag är klar säger han; vi åker om en timme. Blö på han, jag hade ju kunnat sova en timme till, haha.

Åkte iallafall till farmor & farfar. Käkade kyckling och ris och till efterrätt fick vi äppelpaj med vaniljsås, mumma! Efter maten gick jag och mötte felle och ellis, sen gick jag med dom hem till mamma och var där en stund.
Nu är jag hemma och ska strax börja städa mitt rum, pappa tjatar!
Nej nu ska jag börja så jag fort det gjort någon gång, ha det bra sålänge, puss!

Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

helgen har varit bra tack :) själv babe?

2009-08-23 @ 21:05:07
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: idda

javisst :P. HUr äre med dig idag då?

2009-08-23 @ 21:23:42
URL: http://ajdiho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0