Onsdag

Så jävla härligt väder det är ute idag.

Försov mig i morse, inte bra. Men kom till skolan runt nio
iallafall och hade Engelska. Efteråt var det lunch och sen
idrott. Jag, Emelie, Linn och Denise bestämde oss för
att gå en runda istället för att gymma. Blev att vi gick vid
västra stranden, kände även på vattnet och kan säga att
det var iskallt.

Så kom jag hem runt två tiden och satte mig ute på
balkongen och började plugga på nationella. Så mötte
jag min baby så följde jag han till hans bror jobb. Så
gick jag hem och mötte pappa och gick till malin.

Och nu sitter jag här och väntar på att maten ska
bli klar, för jag är hungrig. Ikväll blir att sova hos
älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0