Måndag

Nu var det längesen jag skrev något, men har inte riktigt haft tid eller orkat riktigt.
Men nu är jag back in business igen :) haha

Nu tänkte jag berätta lite om min helg.

Fredag: Var lediga från skolan idag, härligt. Tog halv elva bussen hem till mamma och gjorde mig iordning inför begravningen. Begravningen var verkligen jätte fin v. Efter begravningen åkte jag, felice och ellinor med prällen till trönninge för att fika lite, så tog vi bussen till stan, mötte massa folk. Kollade praoplats också. Sen kom bosse in till stan med. Så åkte alla hem så gick jag och syster hem till papsen och hämta lite grejer, så kom mami och hämtade oss, så åt vi hos anders sen körde mams mig till älskling, så spenderade jag hela kvällen & natten med min bästa.

Lördag: Åkte hem från älskling vid halv två med fannyälskling :) Åkte hem till mig och åt bebisyoggi ;D Så gick vi och mötte paps, fick lite pengar, så köpte vi godis. Tog bussen till trönninge och va hemma hos Johan lite, sen kom mamma och hämtade oss, så körde vi till lillstugan och sen hem. Så åt vi tacos. Sen gjorde jag, fanny och felice oss iordning och tog bussen till Johan, där det var "fest", så kom bossse med. Så satt vi och snackade och hade allmänt mys, sen gick vi hem till fanny och kollade lite film, sen gick jag och felice tillbaka till Johan, så tog hon bussen hem och jag & älsk gick hem till han, så sov jag där.

Söndag: Åkte hem runt två eller något till mamma, vid tre stack vi och käkade hos anders. Sen körde mamma mig hem till pappa. Så duschade jag och städade mitt rum, sen tog jag bussen till Dennis lägenhet, där jag och älskling ska bo under några dagar, hur mysigt som helst. Sen hade jag bara mys med min underbara hela kvällen&natten.


Hoppas våran plan blir av på nyår, för då kommer det bli kanon kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0