helgen

fredag:
Va i trönninge en liten stund med Fanny, Karro och Felle. Sen blev det jobb från tio på kvällen till fyra på natten.

lördag:
Jobbade först från elva till tre. Stack hem och duschade och så. Senare kom Fannybanny hem till mig så gjorde vi oss iordning och stack och åt kycklingvingar på harrys.
Stack hem igen och satt och drack med älskling, gunnarsson och tony. Sen drog vi in till stan och var där hela kvällen/natten.

söndag:
Kan säga att jag var väldigt trött efter ett fåtal timmar sömn. Pappa kom hit vid nio tiden och hämtade mig. Sen vid tio stack jag, pappa, jeppe, malin, fanny, pontus, och malins mamma och jörgen till liseberg.
Hade det väldigt trevligt även fast jag inte vann något som alla andra gjorde haha. Tur med vädret hade vi med.
Kom hem runt tio och då mös jag med älskling resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0