4 september

Fyfan!! Vilket jävla väder det är ute, värsta stormen nästan.

Var prescis ute och gick en liten runda med skuldis. Ska strax göra mig lite soppa, så jag får i någon mat i magen på mig. Sen efteråt ska jag hem till min besta och umgås med henne lite och göra henne på bättre tankar.

Gick bara halv-dag i skolan idag vilket var ganska skönt. Sen körde Emelie mig till trönninge, söt är hon allt! Satt  och snackade och drack cola med fannybanny. Tog bussen hem och gick hem till min älskling och hämtade mina grejer.
Nu börjar min mage kurra, så de tär bäst jag börja med soppan.


haha, väldigt gammal bild på mig & fanny!
allting kommer bli bra, och jag finns alltid här för dig bestakompis ♥


Kommentarer
Postat av: ´besta

gulligt :)

2009-09-04 @ 15:55:38
URL: http://fannymidbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0