kass uppdatering...

Jag vet att min uppdatering inte har vatt den bästa på senaste tiden, men har verkligen inte orkat. Men nu ska jag ta tag i det igen.

Idag blev det ingen skola för mig. Mådde verkligen skit igår, frös som fan men var varm samtidigt, så det är nog feber som har smygit sig fram. Idag mår jag pytte lite bättre, men inte mycket. Stannar iallafall hemma imon och hoppas att min feber lägger sig tills på torsdag iallafall då vi har julbord med jobbet, haha jag vet att det låter tidigt, men på mitt jobb hade dem tydligen julbord tidigt.

Idag har jag och Fanny bara suttit här och ruttnat och sovit typ. Det har inte hänt så mycket mer faktiskt. Men det blir väl så när man är seg och trött. Så resten av kvällen ska jag fortsätta att ta det lugnt med tv, bad och annat myspys.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0