5 oktober

Sitter hemma nu med älskling och hans kompisar.
Skola idag från tolv till tre ungefär. Sen stack jag hem och försökte skriva lite på min uppsats, men det gick sådär. Kollade även klart på en shopaholics bekännelser.
Senare kom Fannybanny hit och lite senare hämtade mamma och evelina upp oss så stack vi till en tygaffär och kollade lite tyger till min balklänning och så. Så hängde dom med hit, så blev det bara lite snack och så.
Sen körde mamma oss till dansen, fyfan vad mycket det känns som man har missat, men det är bara att träna, kanske hyra danslokalen?

Nej nu orkar jag inte skriva mer, puss!

Kommentarer
Postat av: beesta

ja det tycker jag att vi ska göra! ;D

2009-10-06 @ 06:56:09
URL: http://fannymidbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0