Gårdagen


Godmorgon!
Riktigt jävla trött är jag, somnade inte förens vid halv sju imorse.
Det är verkligen tur att jag börjar vid tolv idag.


Igår så tog jag och älskling bussen halv tolv till skolan. Vi var i köket
för vi skulle förbereda inför buffén, så vi gjorde klart alla såserna. Sen
tog jag bussen hem och hämtade pengar och stack in till stan sen och
mötte upp Thed och Tonie, så gick vi och fikade på espressouhouse.
Efter det så kom dagny och hämtade oss, så körde han oss till Thed.
Sen kom Robin också.
Vid sju tog jag bussen till dansen och när den var slut tog jag bussen
tillbaka till min lilla älskling, så sov jag där.
jag saknar dig redan :(







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0