TRÖTT

Jag är riktigt trött nu känner jag.

Var precis ute med skulda en liten runda.
Idag har jag inte gjort alls mycket, mest legat och degat
i sängen typ, men det är skönt det också.

Jag hörde att det skulle bli fint väder nu ihelgen, så då
får jag passa på att sola lite så jag inte ser ut som en
blekfis när älskling kommer hem, fast det kommer jag
nog göra ändå för i magaluf där han är var det rekordvarmt
för att vara maj, hela 38 grader är det. Jag är riktigt avis på
han, jag hade också velat åka utomlands och ligga på stranden
och glassa :(
Men vem vet kanske blir någon sista minuten resa i höst, om jag
har pengar, det hade varit härligt iallafall.

Tänkte ta och äta lite glass och jordgubbar strax, hade varit gott..
puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0