stranden

Underbart med denna värmen

Var på trönninge-stranden innan med Fanny. Var där i några timmar och stekte, men jag har bränt mig ganska rejält på ryggen, ajaj.. men jag kommer bli brunare sen iaf. Sen stack vi till pizzerian och satt där och chillade med cola, iskall cola är det godaste som finns typ.
Ballen kom även och lämnade en navelpiercing till mig eftersom att jag har tappat mig, det tackar man för.
Tog iallafall fyra bussen till eurostop, så hängde gabbi med mig innan hon skulle jobba. Köpte mig ett par skor, som kommer på bild här nedanför.
Nu sitter jag hemma och väntar på att pappa och jeppe ska komma hem, sen ska jag sova hos jeppe eftersom att jag inte fick sova hemma idag, haha.





bruna gladiatorsandaler från eurosko
299:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0