söndag

Ligger i min säng och kollar på one tree hill. Kalaset var helt okej,
det bjöds på smörgåstårta och cheesecake med citronsmak.

Tänkte berätta lite om gårdagen.
Jag, Linn, Emelie och Ferdi tog bussen hem till Linn för att förefesta,
sedan kom även Denise. Så skulle vi ta bussen tjugo över fem, men
Denise var ju lite seg, så det blev nästa buss. När vi kom dit mötte vi
Åsa och Lucas, sedan var det dags för mat det bjöds på grillbuffé.
Efter maten satt vi och drack lite och roade oss, halv åtta bjöds det på
tårta och kaffe.
Vid nio tiden kom Fanny och Felice, stack sedan med halv tio bussen,
var inte så jätte kul där.. Så satt vi inne istan och väntade på bussen, så
stack jag och Felice hem till mig och kollade tv och sov.
Bilder kommer så fort jag får dem av Emelie och Åsa.

Så här såg jag ut igår:







♥ kavaj - från skolan
♥ volang klänning - store
♥ jeans leggins - gina tricot
♥ smycken - h&m och present från älskling
till detta hade jag pums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0