söndag

Lite dålig uppdatering, men så är det ibland.


Igår tog jag bussen in till stan med Fanny och Gabbi, kollade runt lite och så.
Efter en stund kom även Bosse, så då gick vi och fikade på torget eftersom att
det var gratis och gratis tackar man inte nej till. Så blev saft och kakor. Efteråt
tog vi bussen till eurostop, för Fanny och Bosse skulle köpa läsk, kollade även
i lite affärer, sen tog vi bussen hem till Bosse och satt på en film, men tyvärr hann
jag bara se tjugo minuter av den, för sen skulle jag hem.

Resten av kvällen spenderade jag hos Mats och Marie, men grillat och spel.
Trevligt och skönt med en lugn helg.
Vid halv två i natt tog jag bussen till min älskling och sov han.

Ska snart börja dra mig mot bussen, för ska sova hos han i natt med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0