Lördagen den 30;onde

Tjenixen!

Åt nyss lite grillat som pappa hade tagit med sig hem från farmor, eftersom att jag aldrig hann äta och det var gott kan jag lova fast inte tsatzikin för det var banan i, fick även med mig lite vattenmelon också, mumma!
Stack hem till Fanny idag med fyra bussen, så var vi hemma hos henne och chillade och gjorde oss lite iordning, sedan tog vi sex bussen till andersberg för bl.a kolla på Lollo när hon uppträdde, sedan åkte vi till donken så åt jag. Sen tog vi bussen tillbaka till andersberg och var där hela kvällen, senare kom även karro. Stack vid halv tolv  och dem tog bussen hem och gick hem till mig.
Har haft en kul kväll och det tackar jag för.

Imorgon ska jag upp tidigt, eller klockan tio ungefär men det är tidigt för mig (a) Så ska jag iaf ta bussen vid elva hem till Fanny och så ska vidare till stranden för att steka.

Sovgott allihopa ♥

Kommentarer
Postat av: fanöö

haha doggeeee, tack själv besta! :D

2009-05-31 @ 18:23:33
URL: http://fannymidbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0