FREDAG

Hejsan!

Hur mår ni? Själv är jag trött och seg och har lite huvudvärk också, men
det beror väl på vädret, för här är det grått och trist. Vill ha sommar nu tack.

Idag har jag spenderat dagen med Fanny. Åkte först till andersberg och träffa
Ryssen, sedan tog vi bussen till eurostop och lämnade tillbaks hennes klänning
och hon köpte även hårfärg.
Efter en halvtimme ungefär tog vi bussen in till stan eftersom att Fanny skulle hitta
något fint, tillslut hittade hon en fin kjol. Tog halv fem bussen hem och nu sitter jag
här och är hungrig :( Men felice och fisken kommer snart, så ska vi ta bussen till
trönninge och fixa lite bajs och sen ska jag va med min älskling. Ska käka pizza
och bara ta det lugnt hela kvällen, tror jag iallafall.

och Grattis till Linn som fyller hela 18år idag :D


bilden är på Linn, Denise och mig från jennys fest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0