7 maj 2009

Hejsan!

Kom hem vid ett idag, lade mig i sängen och somnade nästan direkt. Sov i nästan två timmar (kanske är därför jag är så pigg nu) När jag vaknade tog jag med skulda till Netto och handlade lite, kom hem och bakade sockerkaka och jordgubbspaj, mums! Efteråt gick jag ut en till runda med min hund.
Vid sju gick jag och mötte älskling, så gick vi hem till mig och låg och degade i min säng, så skulle han sova hos men blev lite ändrade planer där, så gunnarsson kom och hämtade oss, så körde vi till donken och köpte mat, när vi kom hem såg vi att vi fått fel mat, så fick köra tillbaka, så vi rätt mat och vi fick bara betala 30kr för tre menyer, inte dåligt.

Och nu sitter älskling och gunnarsson och kollar på scarface, ska snart gå in och sätta mig där också.

    

och så här snygg är jag idag...



vitt linne - gina tricot
turkos t-shirt - h&m
mjukisar - från puls
vit adidas tröja - pappas
svart sjal - pappas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0